Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Mathilda Selg - 9 februari 2014 22:36

Idag vart det ugnspannkaka med bacon i!
Vispa ihop smeten, lägg i baconen, in i ugnen! 20 minuter oh vips så är det klart.
Super gott!

Av Mathilda Selg - 9 februari 2014 22:27

Ja exakt så som rubriken lyder..
" My Sunday is not over yet "
Dagen har vart kanonbra, bättre söndag hade man fått leta efter!
Är så overhört glad att jag har dom människor omkring mig som jag har! Är verkligen tacksam oh ni ska ha ett stort tack för att ni finns!
Kvällen har tillbringats med min moster oh underbara kusinerna, vi har lagat mat oh maten finns under kategorien "Mat", efter det vart det fika! Blev alltså kaffe oh "Chokladtoppar" eller va det kan kallas, de bjöd jag på idag!
Nu äntligen kommit hem oh tjockar ner mig o soffan med #CheezBalls #CreamCheeseChips #BountyCocos #CocaCola #GottOhBlandat #Movietime

Sen är det natti natti, sov gott alla!
Peace??

Ovido - Quiz & Flashcards