Alla inlägg under november 2013

Av Mathilda Selg - 7 november 2013 20:00

Heeydär!

Inte sovit som jag ska inatt, rätt trött faktist..

Vet inte om jag har krigat mig till döds lr nått i drömmen, men gjort illa foten har jag gjort iaf..

Dagen har bestått av matlagning, städat (iaf försökt) så gott jag kunde, träffat pappa & en kompis, en dusch osen hade katten bitit av tvantenen .. :/

Blir galen på dessa djur ibland..

Snart dra sig hemåt för att kolla lite film, slänga ihop lite 5 minuters kola & en kopp kaffe..

Fredagen består av att jobba på kvällen, ta ett par glas vin och bara va..

Lördag & Söndag lugnt!


 Jaha, i veckan vart det att göra klart några av tatueringarna..

På Söndag blir det sista färdig, den som är störst och tar längst tid..

Vad brukar man säga,? Vill man va fin får man lida pin ;) haha!


Nu får det va bra för mig, ha en fin kväll/helg.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards