Direktlänk till inlägg 27 september 2014

Efter bara några timmar!

Av Mathilda Selg - 27 september 2014 02:18

Att få ett sånt här sms mitt i natten är tårögdhet men samtidigt något av det finaste man kan få.. Att fortfarande sitta vaken och inte kunna sova pågrund av att man inte har den man tyr sig till mest bredvid sig känns alvarligt talat förj*vligt.. Min fina fina ängel, jag älskar dig! Några timmar känns som år, om jag bara fick ha dig nära igenom varje minut, varje vecka, varje månad, 24/7 så skulle varje pusselbit ha hittat sin plats.. Nu och förevigt ?
Kan inte med ord beskriva hur saknaden kryper tätt inpå mig redan efter du släppt min hand, när jag ser dig gå åt det motsatta hållet gent mot mig är hjärtskärande.. Med vetskapen om att det kan dröja ett par veckor eller fler innan jag får se dig igen.. Ditt underbara leende, höra ditt skratt, dina ögon, dina kramar, dina pussar, dina omhållningar, höra dom sista orden innan man somnar "Godnatt älskling, älskar dig" ditt snark om natten, det första man ser när man vaknar är dig, min alldeles egna prins! Dom första orden på morgonen "Godmorgon gumman, har du sovit gott" Vill bara höra det om och om igen, det är då jag mår som bäst, det är då jag trivs och känner mig trygg.. åh hjärtat det finns verkligen inget bättre.. Mitt fina hjärta?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Selg - 20 september 2015 17:29

"OHANA" betyder familj, familj betyder ingen lämnas utanför! ~ Lilo och Stitch ...

Av Mathilda Selg - 9 november 2014 20:04


Hallå, som ni ser så har jag inte varit så jädrans duktig på att skriva under olika omständigheter, vet inte när jag skrev senast.. Men nu ska jag försöka ändra på det, imorgon börjar jag plugga sista kursen i Omvårdad.. Efter de så är det söknin...

Av Mathilda Selg - 17 oktober 2014 12:28


Känner mig uttittad när jag käkar, konstigt han är katt! Vill väll ha allt.. Tyson lilla.. ...

Av Mathilda Selg - 14 oktober 2014 18:17


Blev pålurad olika pjuks!

Av Mathilda Selg - 6 oktober 2014 13:58

Jaha nämen hej du Måndag! De gick fort, ses vi nu igen? Haha. Tråkiga måndagar.. Men nu är det så här, sätter fart med lite käk sen drar jag till mitt hjärta ett tag ? Så denna måndagen är den bästa på länge! Ha en superfin dag. ...

Ovido - Quiz & Flashcards