Alla inlägg under mars 2014

Av Mathilda Selg - 20 mars 2014 23:10

Eftersom man är sjuk oh fick börja om med penicillinkuren så får man göra det bästa av det..

Det är G'nite lovers!<3

Av Mathilda Selg - 18 mars 2014 14:07

     

Gamla tider!

Av Mathilda Selg - 13 mars 2014 00:14

Dagarna går, oh nu är det kväll igen! Det går alldeles för fort..
Sjuk igen oh medicinkuren är slut på Fredag, låt det gå fort tills dess..
Helgen har spenderats i Jönköping med dom absolut bästa!
Tog sig tid oh firade min födelsedag med mig, en sån kanonhelg.. Hade inte kunnat bli bättre..
Lite bilder kanske efter helgens bravader med festande, shoppande, laserdom, vänner, vänners vänner osv..

Kan ju oxå tala om att det varit helt underbart att ha någorlunda varmt och solen som legat på..
Lite bilder från det med när jag ändå är på g :)

Av Mathilda Selg - 2 mars 2014 23:51

Undrar fortfarande varför du sa adjö, du låter mig stå här alldeles ensam. Smärtan i mitt hjärta, det sliter mig isär, orsakade till att jag får stå vid din grav.. Jag kan inte tro att du lämnade mig än idag..

Av Mathilda Selg - 2 mars 2014 23:04

Den går inte att skrubba bort, det som en gång fanns där går inte glömma.
En tatuering ser du dagligen och har för alltid inom dig en betydelse.

Av Mathilda Selg - 1 mars 2014 17:54

Det va det ja, det är ju Lördag! :)
Springer i tvättstugan oh tvättar mina jackor eftersom den ena är nerspilld med öl oh den andra med cola!
Natten är ung så vi kör på melodifestivalen oh sen får vi se va kvällen bjuder på! :)
Ha det bra! :*

Ovido - Quiz & Flashcards