Alla inlägg under januari 2014

Av Mathilda Selg - 30 januari 2014 19:38

Vi fäller en tår, oftare än du tror, du vilar fri från jordens strid du levde i. Cancer är en förjävlig sjukdom, den tar våra närmsta först.
Livet är för kort för att slarvas bort, så älska de människor som vill dig väl först.
Om du får en chans till så grip tag i den väl, om det ändrar ditt liv så låt det ske! Ingen har sagt att livet ska vara lätt utan dom man saknar som mest.
Mamma en speciell plats i mitt hjärta du har, där kommer du att finnas i alla dar.
Grattis Mamma på den 52-års dag!
Saknar dig mer och mer för varje dag som går??

Av Mathilda Selg - 16 januari 2014 23:07

When the sky's wide open,
Then why we keep our feet on the ground?

Av Mathilda Selg - 13 januari 2014 23:41

Snön har äntligen lagt sig fint på backen, oh jag som älskar vintern är helt överlycklig!
Det har vart riktigt kallt, men ändå har det varit riktigt skönt att gå ut några timmar oh röra på sig!
Borde krypa ner oh sova lite, men inte det inte.. För pigg..
Hoppas dom kommande veckorna blir något att ha!
Får uppdatera lite oftare helt enkelt, kul oh titta igenom senare oh se vad man gjort! :D

Natti..

Av Mathilda Selg - 6 januari 2014 23:59

Lite spontant så här på kvällskvisten fick jag allt för mig att baka bullar! Sedärja! Oh bullar vart det ?
Ringde pappa så han fick komma upp på nybakta bullar oh kaffe, det gillades han kom som ett skott haha! Han tackade oh gav mig en puss på kinden, kul att man känner sig uppskattad ibland! ?
Tittar på film eftersom tiden sprang iväg oh missade mitt program -.^
Än dusch oh borsta tänderna skulle vara nått nuja! Är helt slut, imorrn blir det myys på hög nivå! ?

Dåså, godnatt oh sov gott! ?

Av Mathilda Selg - 4 januari 2014 01:50

Ja, som ni ser Julafton, Nyårsafton oh det är förbi nu har vi kommit så långt som till 2014..
Hoppas det kan bli ett mycket bättre år en vad dom andra har varit hittills..
Nyårslöften? Jo men visst!

*Inte göra någonting förhastat
*Sköta allting snyggt oh prydligt
*Göra färdigt körkortet
M.m

Dom senaste dagarna har allting varit som ett slag under bältet, haft en riktigt trälig period som jag hoppas sakta men säkert håller på att tyna bort!

Dax att sova, lite halft trött si så där!

Natti..

Ovido - Quiz & Flashcards