Alla inlägg under september 2013

Av Mathilda Selg - 28 september 2013 23:00



Idag tog vi en tripp ner till Ullared.

Började dagen med en kopp kaffe, musik & mina söta morrontofflor.

 

Påvägen hem stannade vi på Pizzeria Ferrari i Svenljunga, Aziz gamla pizzeria! Det va en tankeåterställare på gamla goda minnesvärda minnen!

 

Framme i Ullared!

 

 

Min kebebtallrik, riktig bra pizzabutik men ordning och reda. Fint upplagt och resturangen va riktigt välkomst trevlig & maten för den delen va riktigt god.

 

Lena med sin pizza, tror hon tog en " Mamma Mia " :)

 

Alexandra tog ris, kyckling och sallad :)

Efter det gick vi in på Ica i Svenljunga där jag mötte på en efterlängtad vän som jag inte sett på ca 6,5 år!

Hann inte stanna och prata, utan vi åkte hem direkt.

Somnade i bilen och vaknade till i stort sätt när vi va hemma.

Upp och packa upp alla grejer, ner till pappa & sen hem och käka och så kom en underbar person på besök.

Kvällen avslutades med kvällsmat på Rasta, oh sen hem för att sova. 

Va hur mycket folk som helst och det resulterade till att det inte vart så mycket köpt men lite iaf.

 

Mycket bra dag! Tack till Alexandra & Lena som gjorde denna dag till något minnesvärt.

Av Mathilda Selg - 27 september 2013 18:30





Färgat håret lite! :)

     

Morgon och kvällsmys med kissen!

          

Varit ute i hösten och fick 2 foton på höstlöv!

   

Oså nu när hösten är här, är det möss&vant myyyys!

Happy :D

 

En bild omgjord av min fina familj!

 

Det går inte förklara med ord va familjen betyder för mig.

Jag bara avgudar er som är kvar, alla betyder/betydde lika mycket.

Jag ser verkligen upp till er!

  



 



Av Mathilda Selg - 27 september 2013 14:52

Nämen hallå, ett tag sen man skrev här.. Pågrund av att mitt internet inte funkat här hemma.. Skulle väll inte förvåna mig om det försvinner snart igen,, "/

As trist..

Men iaf, idag är det Fredag & jag har varit sjuk i 8 veckor.. Då inte medicinen hjälpt än, så hoppas jag att jag blir lite bättre igenom dagarna framåt..

Är trött och utsliten, har inte gjort så mycket mer än att handla, sovit och typ bara legat hemma om dagarna..

Förra helgen träffade jag en person,  en mycket speciell person.. En person som betyder mycket för mig, personen är helt underbar! Bara längtar till nästa gång..

Ikväll blir det Idol med världens bästa moster m.m

Sen är det dax att dra sig hem för att sova, upp 5 imorgon biti för att åka till Ullared och bara shoppa loss.. I´m so exited.. Har inte handlar kläder på ett bra tag pågrund av att jag går upp och ned i vikt hela tiden.. Men har ju börjat ta tag i träningen och springer i stort sätt varje dag så så småning om så fixar sig det med!! :)

Hoppas ni alla får en jätte bra dag, så kanske jag skriver nått imorgon med!


OBS! Har slutat röka med så idag är jag 27 dagar som rökfri :D

 

I´m done, för denna gången!

Herrå :)

Av Mathilda Selg - 11 september 2013 01:31

Inne på 3-dje veckan i förkylning och lunginflamation.

Tycker det är så jädra trist att man ska va sjuk lagom till man börjar skolan tillex.

Visst man slipper alla tråka tider att passa, men vafan gå hemma är inte kul det heller.

Träffat Jenny idag, det behövdes .. Så man fick prata ut om allt, ist för att alla ödeshögs nötter ska gå runt och snacka sin skit.

Som sagt fortfarande sjuk, och det blir inte mycket gjort om dagarna.

Ligger i soffan, kollar film och myser med katten för det mesta.


Ett par bilder sen förra helgen, trots att man va sjuk så tog jag mig ut en sväng.

Träffade moster, kusinerna & vänner för att grilla, och ha det trevligt.

Hade även en minnesstund för 2 super fina människor som lämnat oss denna månaden!

Vila i frid  


Nehe, dax att ta medicinen och krypa ner och sova om hostan tillåter det..

Natti


     




Ovido - Quiz & Flashcards