Alla inlägg under augusti 2013

Av Mathilda Selg - 28 augusti 2013 23:32

  Glömde ju skriva innan att jag väntar på nya vinterjackan..

Tycker den är riktigt läcker med alla texter och tryck..

Jag som tycker om texter oså på kläder :)

    

Så kan jag ju passa på och tala om att jag väntar förväntansfullt på min nya lur..

Nu får den snart ta och komma hem, så jag har nått att pilla på ;)


Dax att dejta kudden, Godnatt påer! 


Av Mathilda Selg - 28 augusti 2013 13:04

Efter en supermysig natt med bland annat min lilla Nala som kom hem igår kväll, så har jag vaknat till liv.

 

  Skulle åkt med bussen 09.20 för hade ett möte med skolan 11.30 men såklart så va jag ju tvungen att missa den -.- Typiskt mig.

Morronlåten är på " If I Could Turn Back Time " #spotify & kaffet är påsatt.

Ska hoppa in i duschen om en lite stund, fixa till mig lite så man ser pigg ut ^^

Oså man man ju ha spotify med i sina inlägg med, det är lite häftigt kan man tycka.


Dax att dra sig, pussdå!



Av Mathilda Selg - 27 augusti 2013 10:39

Morronmys med katten & en kopp kaffe!

Snart hoppa in i en dusch, sen gå iväg för att lämna skor :) 


Av Mathilda Selg - 26 augusti 2013 23:11

Ja den bilden kan jag allt bjuda på!  

Detta kortet är alltså taget förra året, Strax efter Johannamarken! :)

Idag har det varit första dagen i skolan, va rätt soft.

Jag är då ledig imorgon, :P

Men inte alla andra! Asgött.. Haha,!

Och datorn har kommit igång med, azzzzzzzuuum ^^

Dagen har varit lugn, mot kvällen vart det Idol.

Ha en jätte bra kväll alla, :)

Av Mathilda Selg - 25 augusti 2013 15:21

  Söndag, dagen innan Måndag.

Längtar inte tills imorrn, vill spola tillbaka tiden.

Imorgon är det slut på lov, och jag börjar skolan igen -.-

Känner inte riktigt för det just nu,"/ Dunderträligt.

Vill jag att min mobil kommer hem nu, är så satans nyfiken på hur den är och ser ut!

Blir mat om en stund, sen hem och mysa ner sig i soffan med massa flöt!

Ha en fin kväll alla! Puss,,

Av Mathilda Selg - 23 augusti 2013 14:23






Friday, kan inte bli mycket bättre!

Fick hem ett av dom nya linnena idag :)

Genomskillrigt (stavning) med en döskalle på!

Supernöjd.

   

Om en liten stund ska jag och Lena åka och lämna Linus på buss stationen för han ska till Linköping, och dessutom ska vi hämta Dominique och Victoria vid stationen.

Sen ska jag köpa skor, och lite annat småskit.

Sen är det hem som gäller, göra sig i ordning och sen åka iväg.

Blir Rix Fm idag med underbara människor och alkohol! :D

Skriver mer när jag kommer hem, puss! :*

Av Mathilda Selg - 23 augusti 2013 00:54

Hjälpt pappa, handlat, umgåts med en liten del av släkten.

Har även käkat kebabtallrik, det va nått!

Fick en större för att han ville jävlas med oss,,

Smakade bra en dag som denna..

Nu blir det revbensbjäll innan man somnar,

Senare idag blir det åka iväg och handla lite!

Förhoppningsvis framåt kvällen åker man till gränna!

Super bra humöör!

Goodnight all of you..

 

Av Mathilda Selg - 22 augusti 2013 02:27

En stillig kusin innan han skulle på 70-års kalas hos Mormor:

       

En uppjagande & trött katt:

             

Hennes son:

   

Jag:

                 

Mamma, Markus & Kyrkogården:

           


Ovido - Quiz & Flashcards