Alla inlägg under juni 2014

Av Mathilda Selg - 24 juni 2014 21:40

Vaknade rätt skapligt igår, tog det lugnt med en kopp kaffe oh vaknade till liv. Tog med Tyson ut på gården och tog en öl med pappa med flera i solen, gick upp och pratade lite sen somnade jag för den natten.
Imorse va jag uppe rätt skapligt pågrund av jobb, dagen har rullat på och har sovit ett par timmar.
Avslutar denna kvällen med jordgubbar & glass!
Kanonkväll detta :)

Av Mathilda Selg - 23 juni 2014 00:54

Avslutar midsommarhelgen med först "Campar i klaveret" oh sen en skräckis! Nu fattas bara mitt hjärta.
Sov gott.

Av Mathilda Selg - 21 juni 2014 18:17

Midsommarn är väll inte riktigt över än, men istället för att vakna bakfull imorgon så körde jag på storstädning och gjort mer plats för nya grejer i hemmet! #intevaknabakfull

Good day.

Av Mathilda Selg - 20 juni 2014 22:57

Min midsommar startades redan igår med ett par goda drinkar och fint sällskap.
Började dagen med att göra mig i ordning, nya klänningen fick invigas idag, rensade jordgubbar och gav mig på en jordgubbstårta.
Mat, tårta och en oh en annan drink slank ner, en halvdan eftermiddag men en kanon avslutning på denna kvällen på balkongen med en kopp kaffe i handen! Ibland gör man allt nytta, dax för en halvsliten dam att sluta ögonen för denna natten..

Bäst hade det varit om mitt hjärta va hos mig, saknar honom något fruktansvärt! Lovelife, <3

Av Mathilda Selg - 18 juni 2014 18:50

Tänkte jag skulle jobba på brännan idag när det ändå va sol, 40 minuter senare fick jag gå in!
Färgen brukar aldrig ta sig, men denna gången gick de kanon.
Mer färg, mer färg :D

Av Mathilda Selg - 17 juni 2014 01:37

Dax oh sluta ögonen för natten oh ladda upp för ett nytt möte imorgon!
Godnatt :)

Av Mathilda Selg - 16 juni 2014 19:06

Regn blev till sol, haft fullt upp hela dagen! Städning, handlat, lagat lunch till pappa, sprungit hit och dit på möten och tillbaka! Nu återstår det en kaffe, dusch, oh lite småfix innan man ringer hjärtat.
Kanondag! :)

Av Mathilda Selg - 13 juni 2014 16:56

Idag är det visst Fredag den trettonde, Vättern rundan, öl tält osv.
Men jag ska ta det lugnt jag!
Brukar ha sån otur såna här dagar, så tog istället Totte och gick ut och gick! :)

Ovido - Quiz & Flashcards