Alla inlägg under oktober 2013

Av Mathilda Selg - 28 oktober 2013 14:22

Haft en kanon helg i Gränna/Jönköping med en barndomskompis.

Känns härligt att ha träffats efter 3,5 år!

Lustigt igentligen att man bor så nära men att träffas blir nästan aldrig av "/

Synd igentligen.

Fredag bestog av utgång med Emillia & Rebecka m.m.

Lördag bestog av lokalfest (halloween) sen utgång.

Söndag bestog av film, chill med Rebecka oh hennes kille.


Lite bilder från Fredagen:

                       

   

Lite bilder ifrån Lördag:

 

Va ju bara tvungen oh köpa några polkagrisar & mysa med Raja!

   

Lokalfest nästa -->

           

          

         

    

  

 

Underbara helg! Spola tillbaka tiden   

 

Av Mathilda Selg - 21 oktober 2013 14:32

Nyklippt, ibland är det bara något jag får för mig, ångrar mig 1 min oh sen trivs jag! :)

Bara en flaska färg som fattas!

Annars är jag nöjd  

Av Mathilda Selg - 16 oktober 2013 20:12

Nya kostymen till Halloween partyt nästa helg!

Redigt Sexigt ;)

Av Mathilda Selg - 15 oktober 2013 17:45

  

 

My beautiful brother, miss u 

  

Julen är den mest mysigaste dagen på året tycker jag..

Men om vi tittar tillbaka 6 år så fanns min bror kvar vid livet,.

Julaftons morron & höra din röst va den mest underbara julklappen man någonsin skulle kunna få..

Idag är 2 månader oh 9 dagar kvar till Julafton och detta året är det 5 året sen du gick bort..

Saknar dig lika mycket som jag gjorde när vi fick beskedet om inte mycket mer!

Älskar dig av hela mitt hjärta, jag önskar man kunde spola tillbaka tiden..

Vill  att du ska vara här.. 





Av Mathilda Selg - 15 oktober 2013 17:36


En rätt så gammal bild får det blir idag..

Som jag själv & alla ser så skriver jag inte så mycket just nu..

Är för att jag fortfarande är sjuk, om jag ens blivit frisk emellan..

Inne på 11-fe veckan nu iaf..

Sjukt jobbigt, har typ ingen ork till något..

Sover bara för det mesta..

Men hoppas ni mår bra iaf :) 

Av Mathilda Selg - 9 oktober 2013 21:45

Vaknade upp vid 8 imorse och va på riktigt bra humör!

Det va en härligt känsla, skönt att för en gång skull vakna upp med ett leende på läpparna :D

Dagen har flytit på bra, oh är fortfarande på riktigt bra humör.

Dax att gå hem ifrån en underbar vän, sen slänga på en film & sova! 

Av Mathilda Selg - 6 oktober 2013 18:58

Your style got me under the spell
Gave me no choice but to surrender
No excuses, you're driving me crazy
So go your way
I do not need you
Right now feel happy as a four-leaf clover!

  

Av Mathilda Selg - 5 oktober 2013 19:24

 

I gotta go my own way!

                          

Ovido - Quiz & Flashcards