Direktlänk till inlägg 9 februari 2014

My Sunday Is Not Over Yet!

Av Mathilda Selg - 9 februari 2014 22:27

Ja exakt så som rubriken lyder..
" My Sunday is not over yet "
Dagen har vart kanonbra, bättre söndag hade man fått leta efter!
Är så overhört glad att jag har dom människor omkring mig som jag har! Är verkligen tacksam oh ni ska ha ett stort tack för att ni finns!
Kvällen har tillbringats med min moster oh underbara kusinerna, vi har lagat mat oh maten finns under kategorien "Mat", efter det vart det fika! Blev alltså kaffe oh "Chokladtoppar" eller va det kan kallas, de bjöd jag på idag!
Nu äntligen kommit hem oh tjockar ner mig o soffan med #CheezBalls #CreamCheeseChips #BountyCocos #CocaCola #GottOhBlandat #Movietime

Sen är det natti natti, sov gott alla!
Peace??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Selg - 20 september 2015 17:29

"OHANA" betyder familj, familj betyder ingen lämnas utanför! ~ Lilo och Stitch ...

Av Mathilda Selg - 9 november 2014 20:04


Hallå, som ni ser så har jag inte varit så jädrans duktig på att skriva under olika omständigheter, vet inte när jag skrev senast.. Men nu ska jag försöka ändra på det, imorgon börjar jag plugga sista kursen i Omvårdad.. Efter de så är det söknin...

Av Mathilda Selg - 17 oktober 2014 12:28


Känner mig uttittad när jag käkar, konstigt han är katt! Vill väll ha allt.. Tyson lilla.. ...

Av Mathilda Selg - 14 oktober 2014 18:17


Blev pålurad olika pjuks!

Av Mathilda Selg - 6 oktober 2014 13:58

Jaha nämen hej du Måndag! De gick fort, ses vi nu igen? Haha. Tråkiga måndagar.. Men nu är det så här, sätter fart med lite käk sen drar jag till mitt hjärta ett tag ? Så denna måndagen är den bästa på länge! Ha en superfin dag. ...

Ovido - Quiz & Flashcards