Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Mathilda Selg - 8 februari 2014 19:42

Snart ja snart så är det andra delen av Mello!
18 minuter kvar, kvällen spenderas med Moster oh kusinerna, sen är det dax för det bästa o strax efter sova!
Imorrn är en ny dag,:D
Ha en kanonkväll, de ska jag allt se till att jag får! :)

Av Mathilda Selg - 8 februari 2014 12:44

Idag gott folk så är det Lördag oh de innebär att det är Melodifestivalen & QX gay galan!
Mello ser vi fram imot, hoppas på några riktiga hits!
Käka frukost för några timmar sen, nu ärre tvin, kaffe oh mys än stund :D

Av Mathilda Selg - 8 februari 2014 12:40

Hösten är här oh löven faller ner.
Jag kan inte förstå att jag inte får se dig mer.
Då du somnade in blev en sorgedag och att du inte vaknade är upprörande än idag.
Men det sägs att tiden läker alla sår, du va en del av mitt liv och jag saknar dig mer för varje dag.

Ovido - Quiz & Flashcards